Ledig dag?

Onsdag, vilket innebär, ingen DBT!
Vilodag skulle det ha varit.
Men tvättstugan hägrade, handling, räkningar etc etc.
Har knappt suttit ner sen klockan sju imorse åh än borde jag inte sitta.
Men jag är totalt utmattad och orkar inte göra ett knop mer idag!
Åh inte nog med det så har det regnat konstant sedan jag gick upp!
Inte förrän nu när man ska lägga sig så kommer det blå på himmelen fram.

Åh vilken dag, nästan så man längtar till DBT imorgon så man får sitta ner lite granna.
Även om det kommer vara totalt utmattande så är det torsdag och ganska så lugnt.
Det gillas!

När man kommer hem är det städning som gäller. HUA!
Tänk om man kunde anlita någon som tar hand om sånt här åt en när man inte orkar själv.
Men jag ska inte klaga över dagen.
Den har varit HELT ångestfri igen, lite stressad och nedstämd.
Men det är sådant man kan tackla!

Nej nu börjar medicin säga sitt.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0