Kvällsångest!

Jag har haft en otroligt härlig dag idag.
Humöret har varit under kontroll, ångesten har varit som bortblåst.
Åh jag har verkligen njutit av dagen.
Fått i mig mat som jag ska och lite extra våfflor på det, det behövdes!

Imorgon är det dags för DBT igen och jag vill inte åka den där bussresan som tar 2 timmar enkeltur.
Men förhoppningsviss så löser det sig snart också.
Så man bara behöver åka buss dit och taxi hem.
Heja färdtjänsten!

Men, man ska inte njuta alldeles för mycket.
Visst var det skönt med ett par timmar i det "fria".
( dvs utan ångest och all stress känsla )

Nu är det dags för att försöka sova innan jag blir uppäten inifrån.

Tack för idag, åh sov gott!


Birrebus snart 10 månader <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0