Ångesten sover!

Vilket helt okej dag det har varit än så länge.
Jag tror helt klart att min ångest ligger och sover någonstans.
Lite nervig och stressad är jag allt, men ingen ångest.
Åh den känslan är bortom allt annat!

På DBT idag pratade vi mycket om känslor.
Tror jag inte varit så aktiv som jag var idag.
Fick även ur mig ett och annat till min terapuet, vilket känns skönt.
Efter behandligen gick jag till Akkis för att ta en träff med goa Jessica och söta Wilde.
Va riktigt trevligt!

Kanske är jag tillbaks till en bra period i livet igen.
Men jag ska inte hoppa av "nöjdhet" än, vem vet hur morgon dagen ser ut.

Har ju kvällen framför mig MEN jag ska sova tidigt.
Om 2 timmar ligger jag och susar som en klubbad säl på solsemester.
Har fått beviljat natt tillsyn också, så är jag vaken om nätterna med kraftig ångest så vet jag att någon kommer komma och försöka hjälpa mig.
Det känns väldigt betrygande, istället för att göra massa dumheter ; )

Neh, snart dags för boendestöd.
Ha det fint ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0